10.11.2010

Bring The Light i boks!

Etter utallige forsøk har jeg endelig kommet igjennom på beadyeyestore og har sikret meg et eksemplar av "Bring The Light" på 7"!

Jeg har også lastet ned låta gratis fra beadyeyemusic og har nå lyttet på den et par ganger. Jeg skal ikke komme med noen dyptgående analyse av låta - jeg vil bare oppfordre dere til å sjekke den ut selv! Det jeg kan si er at riffet fra teaservideoen på 22 sekunder, er IKKE en del av "Bring The Light". Singelen er langt friskere og raskere, og stikkord er Jerry Lee Lewis og kordamer! Låta har også en energi sist hørt i Oasis' "The Shock Of The Lightning".

Nå er det bare å vente i spenning på vinylsingelen og b-siden "Sons Of Stage".

Mine forventninger til Beady Eye ble ikke mindre etter å ha hørt Bring The Light- tvert om. Bring (on) the rest!

For å høre låta, gå til Beady Eye : Official Website : News

Det loves også mange spennende annonseringer i ukene fremover, så følg med!

Ingen kommentarer: